۲۱ آذر ۹۵ ، ساعت ۱۱:۳۸۳۰ دی ۹۵ ، ساعت ۱۲:۵۵
آمار سایت
  • کاربران آنلاین :

    0
  • بازدید امروز :

    15
  • بازدید دیروز :

    379
  • بازدید این هفته :

    4274
  • رتبه الکسا :

    26043
ImageWeek
یادداشتی در نقد یک کمپین آبادانی
کد خبر : 8668۱۱ | در تاريخ : مهر ۱۱, ۱۳۹۵ | ساعت : ۶:۵۳ ب.ظ
نسخه چاپی نسخه چاپی

بیایید باور کنیم نمایندگان دیگر نماینده کل مردم آبادان هستند و انتخابات تمام شده….اکنون وقت تلاش برای شهرمان است…
شهر خودتان …همان شهری که مدام سنگش را به سینه میزدید و میزنید…

photo_2016-10-02_18-49-51

سلام و احترام دوست عزیز

مخالفتم از این رو است که اینگونه کمپین ها ظرف یک روز و بدون زیربنای مطالعاتی شکل می گیرند….
ظرف کمتر از یک ساعت محو می شوند…
پس از مدتی هم تغییر ماهیت می دهد…

اساس نام campaign بر گرفته از اجتماعی است که در یک موضوع با هم هم عقیده اند…حال در قضیه شهردار که این کمپین تشکیل شد منتشر کننده این کمپین دیگران را انداخت جلو و لحظه آخر اعلام کرد که اطلاعات تهدیدش کرده و بایستی توی خونه بشینه…یا در پاسخ به اینکه چرا خودش نیامده بدون یک ثانیه مکامه تلفنی و فقط از طریق رد و بدل کردن پیام اعلام کرد تهران حضور دارد…خوب این منبع وقتی دچار ابهام است و مشخص نیست از کجا آب میخورد کمی انسان دچار تردید می شود…گفتنی است وزارت اطلاعات هم به دنبال منبع منتشر کننده است.

ضمن اینکه بدترین تخریب ها و تهدیدها را در این مدت راه اندازی کردند…اتفاقا کسانی که مدام بر طبل مدیر بومی می کوبند و مدام قصد تخریب آنهم فقط بعد از شش ماه دارند کمی به خود بیایند و به خاطر نام نامی آبادان دست از لجاجت بردارند…

لجاجتی که حاصل دورشدنشان از صحنه سیاسی و نیز شکست خوردنشان در انتخابات است…

بیایید باور کنیم نمایندگان دیگر نماینده کل مردم آبادان هستند و انتخابات تمام شده….اکنون وقت تلاش برای شهرمان است…
شهر خودتان …همان شهری که مدام سنگش را به سینه میزدید و میزنید…
حتی کسانی که با ایشان مخالف هستند و حتی کسانی که به ایشان رای ندادند…
اتفاقا کسانی که سالیان سال آبادان را جزیره ای اداره کردند اکنون منافعشان را در خطر می بینند و بشدت تقلا می کنند…

منافعی که حاصل تغییر مدیریت دوستانشان است…
دوستانی که سالها مدیریتشان نتیجه ای جز ورود دسته ای نیروهای غیربومی و غیر متخصص به بدنه دستگاه ها نداشت یا لااقل خروجی اش حاصل نارضایتی شده…

در مواقعی مدیران بومی همچون مدیریت برای پالایشگاه و آموزش و پرورش اصلی ترین دغدغه نمایندگان برای تبدیل به احسن شدن بود…
تغییر مدیران نباید بدون کارشناسی و با حب و بغض های سیاسی صورت گیرد که این همان راه ناتمام قبلی است و به ترکستان ختم می شود…
راهی که اعتقاد داریم بایستی با درس گرفتن از اشتباهات گذشتگان راه جدیدی باشد…هر مدیری در هر جایگاهی که قرار داشته و دارد به حتم تجربیات فراوانی داشته و بالطبع موافقان و منتقدانی نیز در بدنه همان دستگاه برای ایشان متصور می باشد…پس هر تغییری به نفع شهر نیست ولو آن مدیر از دوستان فلان نماینده باشد تغییرش ممکن است سبب از بین رفتن فرصتی شود که دیگر بوجود نیاید.

با تقدیم احترام

حکیم ابومحسن پور